Huisstijl ontwerpen

De juiste huisstijl vertelt (nieuwe) klanten in één oogopslag waar jouw bedrijf voor staat. Het is een belangrijk onderdeel van de identiteit van het bedrijf. Het is essentieel dat er een goed idee* achter de huisstijl zit. Dit idee moet worden doorgevoerd in een goed concept.

Ook kan het zinvol zijn voor een project of evenement een aparte huisstijl te ontwerpen. Je kunt bijvoorbeeld een logo ter eren van het jubileum van een bedrijf. Onlangs hebben wij een huisstijl gecreëerd voor RET ter eren van 50 jaar metro in Rotterdam.

Door een huisstijl consequent door te voeren, bouwt u aan een sterk totaalbeeld van uw onderneming. Dat vraagt om kwaliteit en samenhang. Niet alleen bij het ontwikkelen van een huisstijl, maar ook bij het invoeren en het beheren ervan. carenza* ondersteunt jou graag bij het bewaken van een bestaande huisstijl. Uiteraard ontwerpen we ook graag nieuwe huisstijlen. De huisstijlen die wij ontwerpen leggen wij altijd vast in een duidelijk huisstijlhandboek. Zo weet iedereen precies hoe een logo moet worden toegepast.

RET 50 jaar metro logo ontwerp
Pharmalab logo ontwerp
Bigday Rotterdam logo ontwerp
Event Magazines logo ontwerp